Egy hete ilyenkor Gibraltár környékén nyüstöltük az új Dustert. Mostanáig embargós volt az anyag, tegnap reggel pedig ki is használtam az alkalmat, és a Millásreggeli-ben beszámoltam arról, hogy miért a Duster a legnépszerűbb magánvásárlók által választott típus Európában, és mi a Dacia üzleti modellje. Hogyan alakult, ki találta ki, és miért volt akkora húzás, hogy a Renault túlélése is a román márka sikeréhez volt kötve.
2,4 millió Duster gördült le eddig a szalagról. Hogy milyen az új? Kiderül az adásból, ahogy az is, hogy milyen a Cupra új bemutatóterme a Károly körúton. A tegnap esti pop-up store megnyitóján a spanyol nagykövet és az Audi Győr új igazgatója is részt vett, hiszen hamarosan indul hazánkban a Terramar gyártása.
Hallgassátok vissza az adást a Millásreggeli honlapján!