A BMW és a Citroën épp barátságban megegyeztek arról, hogy nem izmoznak feleslegesen azon, hogy mindkét cég életében vannak olyan modell megnevezések, amelyek közel vannak egymáshoz.
Ahelyett, hogy ide-oda perelnék egymást, egyszerűen csak úriember módjára kezelték a kérdést: "[BMW’s] use of the XM name is the result of constructive dialogue between Citroën and BMW, so it’s been well discussed and considered. Effectively it’s the result of a ‘gentlemen agreement’ reflecting Citroën’s introduction of a new model combining an X and a number, namely C5 X (think BMW X5), and BMW’s desire to associate their X name with their Motorsport universe, bearing the famous M signature. Citroën keeps the right to use X in names such as CX, AX, ZX, Xantia, Xsara…and XM.”
Az XM megnevezés kapcsán indult el a dialógus, a bajorok X8-on alapuló "saját" XM verzióját nem blokkolják a franciák. Illusztrációnak most szándékosan egy másik autót választottam. Egy olyat, amit gyerekként ugyanolyan tátott szájjal néztem, mint bármelyik korabeli "testvérét".