144 218 darab M-es BMW értékesítésével megőrizte piacvezető helyét a bajorok performance márkája 2020-ban globálisan.
A BMW M divízió legfontosabb piacának számító Egyesült Államokban és Kínában például a márka tavaly új értékesítési rekordot állított fel. Oroszországban és Koreában eközben több mint 60 százalékkal, míg Olaszországban mintegy 47 százalékkal nőttek a BMW M GmbH eladásai. Nagy-Britanniában a BMW M modellek iránt mutatkozó ügyfélérdeklődések szintén meghaladták a várakozásokat. „A BMW M GmbH modelljeire mindegyik főbb piacunkon egyre intenzívebb ügyfélérdeklődést regisztrálunk” – nyilatkozta Thomas Felbermair, a divízió értékesítési- és marketingigazgatója. „Ennek, és márkakereskedő partnereink erős elköteleződésének köszönhetően kivételesen sikeresen tudtuk leküzdeni a járvány utóhatásai okozta kihívásokat” – tette hozzá.
Illusztrációnak két SUV volt a sajtóanyagban. Ez a piac preferenciája, és nyilvánvalóan nem tudom rossz néven venni a BMW-nek, hogy azt hangsúlyozzák, ami a legsikeresebb. Egy M2, M3, vagy M4, ami miatt erősödik az M legenda, az igazi "veleje" a dolgoknak. A pénzt meg nyilván az X5 M meg X6 M hozza vastagon, főleg az orosz meg a kínai piacon.